vineri, 19 iunie 2009

TU

Aceiasi rutina, aceiasi stare de vegetare continua, aceiasi stare penibila care nu transmite nimic deosebit, cand... deodata totul ia o intorsatura nebuna, dar previzibila totusi, nu-mi vine sa cred!!!.
Brusc totul incepe sa prinda contur , sa fie definit, sangele incepe sa-mi cante frenetic prin vene aceeasi melodie.... gata m-am blocat, pierdut undeva departe. Inima parca ma implora sa-mi fac mila de ea, tremur de placerea imaginii oferite, paloarea fetei ma tradeaza totusi, coerenta nu mai are nimic in comun cu mine, deja sunt din alta poveste, ma simt... prinsa , captiva.Bucuria si placerea oferita sunt inevitabile.TU fredonezi aceiasi melodie care ma face sa tremur , sa vibrez in cel mai pur si mai profund mod posibil.Simt ca nu mai am scapare, ceilalti paraca nici nu mai exista, mici furnicute abia sesizabile, totul este atat de concret dar si nesigur totodata.Privirea aruncata face mai mult decat orice, decat niste cuvinte moarte aruncate la voia intamplari, termenul de vizibil parca... pentru noi se inventase.Brusc nimic nu mai conteaza doar TU si eu.Vreau sa-ti vorbesc, sa-ti marturisesc adevarul pe care il afisesz cu atata nisemtire si nonsalanta, dar... deodata imi dau seama ca sunt sclava propriilor vise, insa totul are o insemnatate prea mica cu placerea pe care o simt.Prezenta ta e adiere pentru mine, ma coplesesti,vreau sa-ti simt respiratia,pulsul nebun, vreau pasiune fara inhibiti, fara reguli, adica... te vreau pe tine!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu